krogen och folkrace

I onsdags så åkte jag till fredrik för jag saknade honom. De hämtade mig här hemma för att pappa åkte iväg på banan och shit! :p
när vi kom hem till fredrik så åt de middag och jag fick present av Ingela, :D biobiljett på 200 spänn, weii! ;) så nu kan man mysa lite med fredrik på bion :D hihi
Vi hann bara komma upp tro jag och typ glo nånting på datorn så ringde norrda och ville att vi skulle följa med och fiska i bandsjön,
vi gjorde det..hank följde också med :) De fick 4a gäddor! Jag och norrda försökte meta lite på deg, mörtarna kan dra åt helvete och abborrarna fuckade oss. Nästa gång ska jag ta med mig mina grejer och MASK! så man kan få någon aborre också! Vi bestämde även oss för att åka och käka på mAx, jag åt en barnbox :)
sedan när vi kom hem slocknade vi påengång typ! iaf jag! och dagen efter så skulle fredrik upp på sjukhuset och byta gips. Och senare på kvällen skulle han ut för att supa, jiie!
jag var bara hemma och spelade CS, hihi.

Det här blev en väldigt mixad helg.
Fredrik följde med mig hem från stan på fredagen. Jag slutade ju runt 13.00 :p
vi åkte hem till mig och tog de lungt tror jag. Vi glodde lite på datorn på meet the spartans..
sen somnade jag! eller försökte iaf!
Jag skulle ju upp runt 7-8 för vi skulle åka upp tidigt på banan för att göra allt klart! Fredrik och dem kom senare, precis innan start :)
På förarsammanträdet bestämdes de lite över huvudet på oss damer att vi skulle köra bäst av fyra. Det betyder att man kör fyra heat och plockar poäng i av varje heat. Tyckte de var lite tråkigt efter ett tag då jag förstod va de var!
typ som Ulrika fick ju 4 st sjupoängare..de är ju 28 poäng..Själv så kom man olika varje heat, det var ju trots allt bara 5 damer! haha
aja slutade med en pallplats, 3e plats! hahaha..

Senare på dagen så drog jag och fredrik iväg till Kricka, för att vi skulle dricka.... hihi jag rimmade!
aja, vi skulle grilla också! Det var för övrigt jätte gott! Potatisgratäng <3
Jag hade en artic, drack typ upp hela :p hhaha, är ju inte så hög volym..ehheh
vi skulle dra in på irish men danne vart nekad så vi fick dra på daltons till en början, var mycket folk där så vi typ drog därifrån efter ett tag :P
In på BK efter det och där sög de ju ännu mer, men vi drack oss lite för att få lite stämning så senare drog vi till mAx! Jag bjöd fredrik där på ett bacon mål, efts han bjöd in mig på BK ;) hahaha!
aja, kvällen var vel förbaskat kul! men jobbigt att fredrik skulle bli så dålig.
själv så slog bakfyllan till runt 7 på söndagen, haha!
Idag så hade jag bara samhälle. Och mamma o bella följde med mig och åt på Åhlens.
De hade även bestämt på skolan att vi skulle grilla här i veckan! Va kul de ska bli :D
Onsdag även ;p vi är ledig på torsdag vi! =D
Emma drar ju till turkiet på lördag, haha! så hon hinner ju va med på "klassmiddag"
Nu ska jag grilla klart hamburgare åt familjen, hej och hå!:D
då va detta inlägg klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0