Gatufesten

Ja, då var den helgen överstökad.
kort och gott så hade jag jätte kul alla dagar! Det enda jag kan klaga på att Fredrik vart utslängd på lördagen. hm?
Ja, men som sagt.. På torsdagen så umgicks jag med Sonja och thea! De kom hit och vi hade bestämt att äta mat och supa såklart :)
Jag hade ju lyckats färga mitt hår typ orange, så jag var tvungen att färga om det också! Så medans vi gjorde mat så gjorde vi ordning mitt hår. Maten var supergod! :) Jag åt grillskiva och potatisklyftor.. Damerna åt fläskfile strips och säkert några potatisklyftor. Hehe, men mitt hår blev super bra också! Mycket nöjd med resultatet.
Så vi fortsatte ju kvällen med att dricka och Elin lyckades joina oss också under kvällen :) sedan så åkte vi in med bussen till Gatufesten. Vi åkte in för att kolla på Adam Tensta! Jag tyckte att han var jätte bra! :) Fast lite töntigt med hiphop konsert tycker jag. Inte det rätta röjet direkt :)
Men dom låtar man kunde så sjung man ju med och studsade :D
Sedan efter det så gick vi ett varv och bort till Statoil och gjorde ett och annat. Då ringer min pojkvän och berättar att Hardcore superstar är, jag hade inte velat missa dem!
Så vi kutade typ dit för att inte missa. Vi hade som tur va inte missat något :) Kom right in time! Det var jätte kul att va med där de var lite mer röj, men kunde typ bara en låt! Så då vare tråkigt. Efter ett tag så backade vi bakåt, orkade inte stå framme bland allt folk. Då dök min pojkvän upp och jag hejade på honom :) Vi gick iväg någon annan stans efter det. Minns inte riktigt! Men så sonja och jag drog in i öltältet och tog en cider :) hehe! Då träffade jag pojkvännen igen! Då bestämde jag mig för att gå med honom på Magnus uggla för att damerna ville inte se honom, de ville se millencollin. Aja men,
Fredrik lämnade iaf mig på Uggla så jag fick stå själv ett tag. Då träffade jag frida vid entrén och stod med henne ett tag. Då fick jag syn på norrda, hank, jerry och några till! Så jag drog med dem in i öltältet. Umgicks med dem tills fredrik kom. Jag var lite arg där på honom, hmmm.
Kvällen fortsatte i något öltält med fredrik och seape .....hua! :D thaimat fo life! sedan åkte vi hem med pappsen! :p
Fredagen var ganska lugn. Jag förfestade här hemma med fredrik! Och sedan så skjutsade pappa in oss. Vi började med att se Mange Schmidt! Han var jätte kul att se :D vi stod med några, minns inte! Aja, mogge var ju med och Thomas Rusiak! Dom körde rusiaks låtar senare, hih.
Efter det så var det ett tag tills vi skulle se The ark. Vi yrade runt i en massa öltält. Vi träffade hank och carro också!
Det var jätte kul vi var i daltoons medans The ark lirade. :) Sedan så kom vi på att vi kanske skulle kolla petter ett tag också, så vi gick ner till öltältet där och träffade en massa olika personer. Vi tog bussen hem då kl 02.15! Fredrik skaffade sig en massa nya vänner på bussen...haha!
På lördagen visste jag inte vad jag skulle göra, men umgicks med fredrik en dag till. Eftersom på fredagen hade jag så himla kul! Vi började med att förfesta med räkan, maja, jeffe, norrda, elin, aja orkar inte rabbla. ante, toivo och mattsson kom också förbi en sväng. Vi hade bestämt oss för att åka in till Crashdiet och Lillasyster som började 20.45 och 21.30. Men vi hade en massa dricka kvar så vi väntade tills lillasyster lirade, :) jag stannade jag med sonja och elin lite på sidan om och röjde med dem istället :D Efter detså skulle vi vel på hellacopters, minns inte riktigt! Men fredrik var jätte törstig så vi drog till olearys tältet och drack en bäärsss ;p vi träffade en massa personer där och hängde där ett tag. Och då satt vi där ett tag och fick sedan syn på min bror Christian! Vi var med honom ett tag, drog upp till E-type, in i daltoons och kollade på honom haha, ja hua! :D Jätte kul var det iaf!

Sammanfattningsvis, så, det var JÄTTE KUL! =)
Igår så sov jag över hos Elina. Vi såg på house och hade allmänt roligt! :) Imorgon ska jag fixa mina ögonfransar igen och senare åka till Fredrik som är hos Sofie och Patrik, ska vara kattvakt :)
Men nu vet ni min gatufest helg, om det var roligt att veta vet jag inte men! Hej!

Kommentarer
Postat av: Eemma

Saknar dig med darling!! Blir tokig!! Vi måste träffas! <3 <3

2008-07-24 @ 20:11:44
URL: http://eemmakat.blogg.se/
Postat av: Eemma

Du har blivit bloggutmanad! ;D

2008-07-24 @ 20:28:08
URL: http://eemmakat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0