nyår 2oo8, 02/01

HEHE, nämen?! :O tjenare
Nu var nytt år överstökat, skönt. HAHA
Fredrik kom till mig 30nde, sov över hos mig alltså. :) Vi glodde på film tills vi blev tröttis. eller ja innan så gick vi ner och åt en halv baguett var :) Hehe, så vaknade vi, 31a, :D Hehe, tänkte men faan, inte nyår nu heller, jag mår ju inge bra.
men de var ju så att de va nyår, inget att tjafsa om. Vi klev upp och följde mamma och pappa till affären pga vi skulle handla lite mat och så. :) Jag och fredrik skulle ju äta middag själva hos mig!
Sedan när vi kom hem så städade jag lite och började fixa mig. Krullade håret och sminkade mig, lekte runt lite innan jag klädde på mig mina kläder för kvällen. :) Mamma och pappa åkte nångång före fem, då hade jag börjat med maten, så de tog ba ett litet tag så satte jag och fredrik oss vid bordet och åt. De gick trögt, jag spratt en cider då men. Va inte sugen på att äta alls! Inte fredrik heller, vi sa till oss ba; men fyfan, skulle hellre sitta hemma eller typ, glo på film ikväll. Usha!
aja, Elina ringde mig och berättade att hon va tvungen att gå från Timrå, så jag vandrade för att möta henne.
Jag ringde henne precis när jag gick, skulle  ba ringa en singal men blev så hon svarade. Och då pratade vi enda tills vi såg varandra. :) Så sen gick vi mot mig då. Vi skulle sitta hos mig innan vi hittade på något för 12 slaget :)
När jag kom hem med Elina hade både macke och mattsson arrived till mig. Hehe, det var ju kul! Vi gjorde inte så mycket vi satt mest och bara drack, spelade musik. Hehe, jaja men,
Vi drog oss ner mot fagervik. Vi skulle dit Hank va, hos Max. So ye, vi kom fram typ kvart i tolv. Bra tajming
Och sprang ut nånstans där, typ fagerviksskolas fotbollsplan. ;P
alla börja skrika gott nytt år och klockan hade inte ens slagit. Fredrik öppnade champangen runt 23.59 och 00.00 heh! Så började allla raketer och smälla :D Vi drack jag och elina, fredrik smakade lite (men tyckte inte om) osv. Alla som ville fick smaka :) haha! Sedan vandrade vi hemmåt med mattsson, fyllekaj! Och på vägen hem så hämtade vi upp mamma och pappa.
När vi va hemma så var jag tvungen att lägga mig påengång, blä! :) Elina sov på soffan, Fredrik sov uppe med mig. Hehe <3
Jaja, de va nyår det.
Idag sitter jag bara och chillar, haha är inte på något annat humör. Mår ju inte 100% bra heller!? hehe!
har tryckt i mig lite mat, mackor och popcorn. Äpple även :) hih, aja, ska lägga mig snart, när jag börjar tröttna. För att jag ska på ikea imorgon med elinapina :) Måste inhandla lite saker! haha,  imorgon kommer även alexander hit och ska sova här tro jag! HAHA, :D Och Christian också, ska fixa lite i köket. Tapetsera och skit. hehe. aja!
hejdå. Uppdaterar något mer här på lovet.

<3 frodfrittebitch

image33
image34
image35
image36


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0