2år <3 25/01

10.44 -
Jag sitter just nu på skolan och chillar,
Vi har samhälle, vi håller på med arbetstester, vi ska snart börja skriva CV och skit i svenska/samhälle. haha!
Ikväll ska jag nog sitta hemma och göra lite arbeten, typ svenska =)
Imorgon blire ju bio, men innan funderar jag på att åka i backen en sväng.
Jag och fredrik ska gå på We own the night :)  Hehe, köpa popcorn också :D hahah!
Sedan ska vi vel hem och mysa :) <3
någon dag här ska jag åka och vara med elina, jag saknar henne så otroligt. Funderar på att sova hos henne, men blir så svårt efts jag måste åka bussen till skolan ;p
aja, det löser vel sig! I fucking love you, anyway <3
Om en kvart, ska jag gå och äta :) Heh!

och på rasten ska jag gå och kolla några saker, sedan har jag Projekt och Företagande, :)
Efter det så ska jag och jenny ha matte, jag glömde även boken! Döhh! =P
När jag kommer hem så ha jag fått mina saker från Ellos, :D moheyehhahah!

HAH!
Hejdå :)

Cecilia Ytterbom <3 Fredrik Åhlberg
image44
image45
image46






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0