Intresserad? 1/02

Mening att skriva :P haha är ju ändå inge intressant. Lol
Aja, idag var jag "ledig", hade en lektion så jag jobbade hemmifrån.
Har jobbat på ganska bra på senaste tiden. med skolan alltså.
Ikväll funderade jag på att åka snowboard men ingen ide, för jag är lite förkyld å jag vill inte bli mkt mer, eller riktigt förkyld.
Kusinerna mina är här, de är sjuk och kan inte gå på skola/dagis :P
Alex glor på tv/Niklas. Och Niklas  spelar nå spel på datorn. Haha! Jag är typ dö trött, jag har sovit halva dagen typ, men endå är jag trött som fan. Var och solade i onsdags, så jag ska ju följa upp det med att sola vetne, idag eller på lördag eller på söndag.
Imorgon ska jag åka till fredrik. wihooop, vetne va vi gör, vi lär vel glo på kyle eller typ film eller något!
hejdå.


fredrik<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0