party sugen

Idag på skolan så var det ganska lungt endå. Det är en halvfem-dag så de brukar vara jobbiga! Men vi fick sluta ruskigt mkt tidigare men äh! Höll på att somna hela tiden typ. Jag kom iaf hem runt 15.50 och då gjorde jag inte så mycket. Chillade typ pratade med mamma åsådär. Vi bestämde oss för att åka iväg på ikea och kolla på en till present åt min underbaraste =) Elina wikström! hon fyller ju år i helgen! Och dessvärre är ju att jag ska på folkrace. Så jag vet inte om jag hinner hem till hennes efterrlängtande smörgåstårta! :( Hoppas det, annars får jag åka till henne på måndagen..
Efter det åkte vi och sökte en ryggsäck till mig. Hittade dessvärre ingen och då sket vi i det. Vi åkte på ica maxi och handlade tills i helgen iaf!
Min älskade bror är i spanien med sin tjej som bor där för tillfället. De kommer hem nu snart vet inte vilken dag men saknar dem båda mycket! Jag ska tydligen få present av dem, och de har köpt lite spritis också =) hihi!
Saknade älskling extremt mycket idag även fast jag träffade honom igår...vill vara med dig!

Rubriken på denna blogg menas att jag vill verkligen ut och träffa folk nu! Såklart med Emma, så har ni några funderingar eller vill ut nått så skrik till! <3<3<3
Nuså ska jag äta en chockladmuffins som jag inte får men gör det endå. =) (Mensvecka) Schhh emma!



Kan ej uppdatera helgen för jag åker imorgon, så jag gör det på söndag/måndag,
hejdå bloggen!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja, det är enkelt och rätt skoj. Ladda ner på DC pointsplus hette det. Enkelt program dom räknar ut points åt en åxå. Nope inte med, laddade som sagt ner min version. :)

2008-08-28 @ 21:29:15
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: Eemma

Du är så jäkla söt gumman!! :D Vi ska ut och festa som fan någon helg :D Vi ska ha såå kul :D <3 <3

2008-08-31 @ 18:58:46
URL: http://eemmakat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0