hej hopp gummisnopp

Idag är den första dagen överstökad på Härefestivalen. Vi bor i husvagnen ute på en lägda. Jag fick sova själv bak i husvagnen, var jätte skönt! =D
Kvällen började med att vi slog upp förtältet till husvagnen. Tindra strulade in sig sjutton gånger under vagnen. Haha!
Sedan så kopplade jag upp mig till mobila bredbandet och satt och snackade lite med fredrik och några till.
Jag satt och smuttade lite på cider, :) Sedan så runt klockan 21.30 så drog vi in till området. =D Vi började med att gå på toa, sedan gick vi in i öltältet..då säger vakten:
"Jaha, du går med mamma, då äre lugnt.."
Jaba:
"Jag har leg?"
Vakten:
"Gå på du, mamma din går ju bakom"
HAHAH? =)
aja, men så vi strosa runt där träffade en massa olika filurer. Sedan gick jag och mamma ut och glodde på lite artister, coversnake, smalare än thord och nationalteatern.
Och när jag stod och kollade så tänkte jag lite hur jag gör när jag ser uppträdanden och koncerter.
haha! Jag analyserar typ ALLT. Värsta jobbigt! Måste vara för att jag går media! =P
Men iaf, nationalteatern var ju de stora lixom, jag är 18 år och uppväxt med dem i mina öron typ. Så jag kan alla låtar..
Men mammas kompisar som också är det mer än mig. Som typ endast lyssnade på dem när de va ung, dom ba ehh? Kan du nationalteaterns texter?
haha! Du är nog full grabben!
De uppträdde ganska länge. Det var många goa låtar =) När de gick av scenen så köpte jag en hamburgare, AS GOD!
sen gick vi hem till husvagnen, där satt tindra och skrek som en galning ..stackarn!
Jag gick och la mig med datorn och spelade betapet och mamma, pappa gick in till anders tro jag han heter och drack irish coffée.
Nu har jag ju vaknat efter en hård natt! Mycket kallt när jag la mig och ini helvevtes varmt när jag vaknade!
mamma kom in springandes i morse : "TOAN ÄR VÄLT! DET ÄR NÅGON SOM HA VÄLT TOAN!!!!!!"
hhahahaha lyckat madrehhh.
Aja, nu äre bilutställning som gäller. Vi fick 3 fribiljetter utav faster min.
Vi ses på härefestivalen ikväll!
Markoolio osv.
Hej mä er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0