Det är nog vädret..

Idag så försov jag mig för första gången på as länge!
Haha! Jag snoozade klockan från 06.10 till 06.19..Men medans då så drömde jag att jag klev upp och väckte elin! Sedan så började jag göra mig klar...Då vaknade jag när jag kollade mig i spegeln och kollade på klockan. Då var den 06.54!
man ba, WTF?
Bussen går 07.18!  Så jag sprang upp tog kläderna jag tog fram men insåg att jag inte hade någon kofta. Så jag fick tänka om typ!
Tog på mig min nya knallblåa hood. Skönt igentligen! Men lite jobbigt med stress.. Jag borstade tänderna och sedan sökte jag skor.
Sedan blev klockan helt plötsligt 07.17 och dags att gå. Jag som nyss börjat äta frukost och jag hann inte göra det idag. :( Så nu är jag döds hungrig!
Är ju på skolan just nu och vi hade nyss Arbetsmiljö och Säkerhet. SUGER?! Alla bestämde typ att vi skulle ha prov och en stor rapport..Ist för att ha en liten rapport och inlämningar / presentationer. Vart så jävla förbannad! Så nu är jag inte på humör.
Idag slutar jag efter webdesignen, 11.15. Men ska på möte kl 12. Ska även köpa hem några grejor, bl a ett puder till mamma. Måste även köpa en present åt elina! Har ni någon ide? Har redan handlat en men har kvar!
Nu drar jag på lektion, börjar 9.55
Ikväll ska jag provköra folkracebilen och fredrik kommer till mig efter han har slutat skolan! <3
Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0