bekymmer hela tiden

jämt ska de vara något...jämt...

Men iaf, just nu äre tävlingar hit och dit. I helgen var det Övik och nästa är det Härnösan. Det är iofs backe. Men kul endå! =)
I Övik gick det hyffsat.
Första heatet så låg jag 3a från start, körde alternativet första varvet. Sedan körde tjejen framför mig alternativet och då kom jag tvåa. Efter Mähler.
Andra heatet låg jag etta från start. Men när jag körde mitt alternativ så kom jag tvåa i mål, efter Irja.
Tredje heatet så låg jag etta från start till mål. Inklusive alternativet. Hehe! Det var skönt =)
Fjärde heatet la jag mig etta, men fick gashäng.. eller gashäng..det var ett stag, shoke staget fastnade vid gasgrejen på förgasarn och den går precis dit när man har fullgas...haha så! De va ingenting att göra något åt..försökte stänga av tänningen ..men gav ingen skillnad då gav jag upp. Så det slutade som bärgning de heatet. Då hade jag samlat ihop 17 poäng sammanlagt! =) Det gjorde så jag kom till en B-final. =D
Där gick det lite hit och dit. Jag körde om, blev omkörd osv osv. Så jag kom 4a till slut!
Kul att få träna lite. :)
Men just nu är jag bara jätte less...
och snart börjar skolan..
I helgen blir det Härnösand, vårdkasen. Och på söndagen blir det troligtvis selånger...
hejdå!

Kommentarer
Postat av: Paramnesia

Full gas de är allt man behöver ;)^^



2008-08-19 @ 16:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0