Snart är det sommar!

Idag var jag hemma från skolan, jag orkar fan inte med de här längre :( Är så jävla mycket att göra!
Imorgon är jag ledig! :D skööööönt!
har en grej att göra i pofen iofs =) tills imorgon. Ska börja med den ikväll!
Fredrik ska iväg imorgon te mattsson och jag ska vel stanna hemma och chilla, plugga! På lördag åker jag till honom och softar :) Kanske jobbar lite med n
ågot från skolan.
Idag var jag ute och gick 14.15, te affärn för mamma skulle ha något. Så jag gick sedan hem och lämnade grejerna .. Gick vidare efter det och då träffade jag elina, Eller ja, hon ringde mig!
Jag var hemma runt 15.40 igen. Det var skönt att vara ute och gå i solen! mums! Ikväll orkar jag inte gå ut och gå igen. Måste verkligen plugga!
Jag längtar till 25e då jag ska följa med Emma hem :D jippie! Gud va kul vi ska ha!

Hej!
Fredrik <3 mig


image58

image59

image60

Kommentarer
Postat av: Eemma

Den 25'e ska vi banne mig ha kul! :D haha

2008-04-17 @ 23:30:10
URL: http://eemmakat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0