längtar till 25e,

Hej!
Skolan är så jävla jobbig just nu! Tur att det bara är 8 veckor kvar eller något, längta <3
Igår så hade Johan ledaruppgiften på gympan, fyfan för dig vännen! :D HAHA, vilken jävla träningsvärk jag har idag
alltså. Låg i sängen som en stel pinne, fick åka på stjärten ner för trappan.
Och nu måste typ folk hjälpa mig att ställa mig upp! FYFAN! Och på allt det dära så har jag mensvärk! FYFAN!
Igår så följde jag även med Fredrik hem. Jag slutade kl 11 men stannade och typ jobbade med grafen. Väntade alltså på Fredrik, han slutade 15.30 eller något. :) Gick ner till navet tog bussen hem 16.15, =)
Vi åt god mat när vi kom hem till Ingela! Sedan så typ gick vi upp och spelade lite worms,
haha, förlorade som bara fan!:D
sedan så la vi oss och myste, :) för att se på när och fjärran, sverige pussas och kramas och myggan. Men vi somnade efter halva när och fjärran!  tills jag skulle hem, 22.00 ... hahha ! :D
Somnade om igen när jag kom hem. :)
Idag oj'ar jag bara över livet. :) Är måttligt glad över att helgen den 25 ska jag till emma =) och mysa! :D hihi!

affärn nu och köpa lite grejjer till mamma, hej!
puss

fredrik<3

Kommentarer
Postat av: Eemma

Jag längtar också till den 25'e :D :D Då jäklar blir det mys! :D

2008-04-11 @ 08:02:51
URL: http://eemmakat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0