it's personal 20/10

Jag har vaknat sedan tagit en dusch, as skönt! Elina sov över hos mig =) Och sonja åkte hem igår :o
Vi hade det skapligt kul igår. Hehe, de va skönt att ba sitta, att känna vännornas närhet :D, Elina tycker jag vel lite synd om, jag somnade ju typ efter idol:D Missade typ va hetere, vem som åkte ut, men de vart ju Gathania :D Som jag hoppades på, hon sjöng ju inte allt för bra! och tycker hon är MYSKO som FAN:D hahaha stenad varje gång de ska intervjua henne.
Sedan igår på idol, Mattias <3 han va ju bäst tyckte jag :D haha, aja APOLOGIZE! <3 min älsklings låt, Timbland (feat. One Republic) <3<3<3<3


It's too late to apologize, it's too late
I said it's too late to apologize, it's too late
I'm holdin' on your rope, got me ten feet off the ground..

Ja ikväll ska jag och mamma, pappa, fredrik till indal. HEHE skit kul :) vi får se va de bli av det!
det är iaf bra musik på mtv, :D Remixarna igår va åxå sköna! haha :D Jag har sytt upp grejjerna på kjolen också, ska ha den ikväll :D hahaha.. runt 2-3 ska jag börja gö mig klar så jag slipper stressa sen. Elina ska på hockey också, kl 3 :) Så jag blir vel själv för mamma är ju inte hemma och pappa åkte nyss och skulle klippa sig !
Nu ska jag spela lite CS, skriver innan om jag får tråkigt hhahah. <3
hej
<3frod


image12

image13


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0