snyggingen min vettu. 1/11

Haha, igår kl 10.30 for jag till fredrik gubben!;) Jag väckte han så fick han öppna så la jag mig å myste / sovde med honom ett tag :) sååå myys..vi låg i sängen hela dan typ, förutom när vi åt. :D ba myys hela tin :) också såg vi lite på TV, och vi såg på diehard 2 eller 3? fick inte klartecken av fredrik vad de var för någon haha . aja de va ju kul å se iaf, efts vi sätt fyran på bio. Hehe =) Och idag har fredrik slitit hela dagen medans jag har slöat, typ städat lite, "städat undan de jag stökat ner" HEHE :P i helgen ska vel vi va med varandra på lördagen antar jag. =D
jag får se vad som händer på fredag, vill försöka hitta på något skojsigt, typ glo på skräckis eftersom fredrik inte kan göra det med mig!
Men ikväll är det iaf hockey hos mig. HAHAH, mormor och  morfar kommer hit, brorsan med antar jag ;p anna kanske jobbar, jag vetinte. aja, så jag får vel plågas lite till me dårarna som jagar en svart prick på tvn :(
Tindra har iaf gjort något dumt, hon ha slitit upp ett stygn och nu är typ 2 uppslitna, så vi var till vetrinärenå hon sa att det såg bra ut. BRA, så slapp man de iaf, så på måndag ska vi ta bort dom, hehe.. nu leker hon med sin muuuus :D Ha köpt pytte små möss åt na, typ haha som en halstablett, som hon lekte med förut. HAHA aja,
Nu ska jag snart äta potatiiis, eller jag vet vad jag sk agöra nu! SE PÅ GREYS ANATOMY! ;D Oh yeah...

hej hej!
/frods tjej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0