hejhej, 15/11







jag sitter hemma just nu, denna vecka har de varit fullt upp.
I måndags så vare cool lugnt, gick till halv fem men endå, pappa skjutsade hem mig :) ha jag för mig. HAHA,
också på tisdagen så var jag aldrig hem, utan drog direkt till kricka och anna.
Sedan så åkte vi och träna på friskis :) Efter det åt vi en snabb sallad eller vad man ska kalla det också senare åkte jag och Anna på mingel kvällen :) Det var jätte mysigt! :) Jag sov hos Anna och Kricka den kvällen.
På onsdagen vaknade jag lite halv sent tyckte jag, också gick jag ner till jenny sen så gick vi till gymnastiken, vi kom lite sent men :D
sedan så kom fredrik till skolan min och väntade på mig. (slutade igentligen 11 men va tvungen att stanna kvar för att jag hade en visning :P)
Pappa kunde inte hämta oss men vi tog motorvägen till timrå och bytte. Sen myste vi HEEEEEEEELA kvällen lång! :D hihi! <3<3<3
idag då, torsdag. Så har jag gått i skola, :) Sovde över bussen, men de gick bra de också! Så efter skolan så drog jag till living för att träffa Marie, skulle slinga hennes hår lite :) de gick också finemang! Så skjutsade Tom hem mig efter maten och så.
Imorgon ska jag vara hos Jenny hela dagen, ska sova hos henne :)
På lördag ska jag till Älskling och sova där. =)
får se om jag skriver imorgon eller något sådant,
Hej hej! :D
<3<3<3<3
fredrik min tjej<3




352037-26
352037-27
352037-25
image24
352037-28

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0