Vemdalsskalet!

Har varit i Vemdalsskalet som ungefär alla tidigare år :) Det är så mysigt att åka med familjen och spendera dagar där på fjället med god mat, roligheter och snowboardåkning! 
Man känner att man verkligen laddar upp batterierna!
Vi hyrde en fin och stor stuga mot backen till. Min bror tog även med sig sina kamrater Olof och Niklas! Dom första dagarna tog vi ute i backen, min bror har ju förra året lärt sig åka bräda :) Han är så duktig! Vi tillbringade alla dagar på after-skin. Haha! 
 
Vemdalsskalet
 
Backen!
 
After-Ski!
 
I backen med Anna :)
 
Jägermeister!
 
After-Ski!
 
 
Brorsan och jag!
 
After-Ski igen med brorsan!
 
Melodifestival-cupcakes. Snabbgjorda med frosting i stugan utan tillbehör ;)

Bastu i en liten stuga ute på gården, klart man måste ge sig ut i snön utan kläder ;) 
Niklas tog och gjorde en snöängel när han ändå va i farten ;) Haha!
 
På vägen hem så tog jag en fin avslutande bild av denna helg :) 

Tack alla för en lyckad fjällen-resa! 
 
/Cecilia
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0