Changeing like the weather.

Tjolahopp!

Tiden går, nu är jag 1 år äldre och en familjehelg rikare. Mysigt som tusan! Jacob överraskade mig förra veckan med att komma till mig på tisdag kväll istället för onsdag kväll. Blev smått chockad men väldigt glad! :) Du är så go älskling, <3
Veckan gick ganska fort, hade mkt på schemat eftersom delar av min släkt skulle komma på besök. Så jag städade och fixade i ordning massa.

I torsdags anlände Mamma, Mormor, Morfar och Alex. De hade med sig kött som vi skulle tillaga och en pastasallad. Mormor fyllde 70 år på torsdagen också, så jag och Jacob fixade i ordning en liten hallonmousse à la Morberg. Marie och Tom kom även på besök.
Eurovision gick på tvn, Loreen gick vidare till Grand finaleee :)

Fredagen, jag tog en taxi bort till Filmhuset för att vara med på inspelningen av Trinny&Susannah stylar om Sverige :)
 
/Cecilia
Trackback
RSS 2.0