This is my own fight, I’m gonna wear it out, I’m gonna bleed it out.

Nu har snart en hel vecka till gått. Mycket jobb och andra tankar, känner mig smått stressad men försöker att koncentrera mig på annat. Pysslar på lite hemma med smycken och tavlor. Ska försöka få upp något annat vid sängen istället för tavlan som hänger där. :) Har sett en tavla från Gallerix som jag vill ha, med texten "MEMORIES", där du även kan peta in bilder i bokstäverna. Fast jag tyckte den va bra snygg i helsvart bara.
Sedan har jag sett några fina bilder på Ikea :) Exempel nedan på Kan Dee och Ikeas. (Framöver ska jag framkalla mina egna bilder, jag lovar)

Mamma kommer ikväll, ska plocka upp henne när jag åker hem från jobbet. Ikväll blir det bakpotatis och rostbiffsröra! Mums vad gott :) Det är mycket som händer nu framöver, har precis blivit inplanerat en Fjällen-resa, med familjen, oskarshamn-resa med Bobo, Kalmar-resa till Jacob och en hemresa för att gå på Den Svenska Björnstammen! :O Hur ska detta gå.

Köpte en ny tröja igår, cheer-me-up tröja. Har lite mycket i mina tankar just nu. As snygg iaf! ;) lägger in ett kollage på min outfit idag.

Nu får de vara nog, tillbaka till jobb!


Ett utav halsbanden jag petade ihop. Gjort på filt-tyg, riktigt skoj men svårt att jobba med.



Tavlorna, kommentarer? Dom tre första är Kan Dee, love it!

 

 

Och här har vi tröjan! Mums.....så mysig!
(Och kängorna stämmer inte, har andra röda. Inte Dr.Martens)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0