euphoriaaaa

Härliga lördag.
Kände mig lite krasslig igår och vaknade idag med världens förkyldning. Har allt man kan tänka sig just nu!
Mamma kom hit i torsdags, myyys. Saknat henne! :)
Trots min förkyldning så har jag petat på här hemma, satte nyss upp min tavellist och fixade min "Family" canvas. Mycket fint! :)
Också hade mamma med sig svarta gardiner som jag fick, så jag strök och satte upp dom påengång :) Vart mkt skönare ljus här inne jämfört med mina vita gardiner.
Idag sker inte så mycket med tanke på att jag är lite sjuker. Ska dra ner på Kappahl en sväng och köpa ett par nya jeans, och sen lite ljus på ikea :)
Ikväll är det Andra chansen i melodifestvalen. Så det ska vi glutta på, tänkte köpa hem lite lördagsgodis också!
Hoppas alla får en mysig lördagskväll. :)




Kommentarer
Postat av: kusinen :)

hoppas du får det också ;) <3

2012-03-03 @ 13:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0