Nu kommer aldrig tillbaka.

Nu var det länge sedan igen..Gah, fy på mig!

Har varit mycket nu, värt att nämna är väl att jag har fyllt år + mamma och mormor. Vi firade hemma hos mig, väldigt trevligt med en dag på grönan och en kväll på Pizzahut. (Får passa på och tacka snälla morfar än en gång) hem till mig efter det, massa gott att dricka och dessutom vann Loreen Eurovision ;) Väldigt lyckad födelsedag!

Sedan var jag hem i början på juni och körde folkrace i Timrå. Lyckades vinna den tävlingen :) Känns tryggt med en vinst innan Hede 3-dagars. pjuhhh...Hinner inte köra så mycket innan den, eftersom jag bor här i Stockholm.

Studentfirande på Öland, Jacobs syster Sofie. Jätte trevlig helg tillsammans med min kära och familjen. :)

Och nu midsommar. Som spenderades med familjen i Sveg. Åkte själv härifrån Stockholm och mötte resten där :) Husvagnen stod på plats när jag kom och Ponitacen med ;) Trevliga dagar med cruising i Sveg och Top Cats på folketspark i Sveg. :) Mycket trevligt, god mat hela helgen och roligt med Pontiacen som min bror nyss har köpt :) Den är jätte fin och passar Christian helt perfekt. :D

I helgen ska jag åka till Jacob för att sedan åka till Oskarshamn där min kära vän Martin befinner sig. Han har nyligen fyllt år och ska firas :) Det kommer att bli underbart att få träffa Martin igen. Saknar honom.

Nästa helg så går jag på min mini-semester med mamma och pappa. Vi har inte riktigt planerat men nästa fredag så dyker dom upp hemma hos mig tror jag, och förhoppningsvis då har vi bestämt oss för vad vi ska göra. Vi ska iaf härifrån fortsätta neråt i landet.

Allt rullar på annars, mina jordgubbar börjar ploppa fram nu, det är mysigt :D Och jag har världens finaste pojkvän <3

Sorry för att jag är så dålig att uppdatera..Försöker skärpa mig, igen.

Pappa när Euphoria vann.
Pappa när Loreen kammade hem Eurovision :)
Eeeeuuphoooriaaa!!




Jag bakom Annika :)




Pokalen :)




Sofies student :)




Midsommar i Sveg


Brudarna i brorsans Pontiac ;)
(Anna håller i en Breezer men kör inte. Utan bara sitter där för fotots skull..haha)




Redo för raggen. Haha. Började dricka klockan 12 typ.




Finisarna i baksätet som njuter ;) <3




Top Cats Folketspark i Sveg.




Stiliga brodern <3




Kaptenen hängde med mig hela lördan. Det var nice :D




Som avslut så körde vi ostar, kex, röror, musik och plump. :)
En riktigt myshelg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0