So how many times do I have to fail, before I understand who I am?

Hejhopp!

Update, förvånande, förstår det. Men jag försöker, eftersom jag har 20 unika besökare så fort jag uppdaterat :)

I helgen hade jag det underbart. Jacob kom och hämtade upp mig i lilla Ronneby där jag landade med mitt privata flygplan, just kidding! Men iaf, snäll pojken jag har som åker 1h 30min för att hämta lilla mig <3 Han är lite tokig.
Och sen tog vi bara och myste på tills de blev dags att slockna.
Vaknade skaplig tid för att göra sig klar, fixa passions cheesecake och åka och köpa de grejer som fattades till Martins present :) Och sedan åka vidare mot Oskarshamn.
Martin hade fått en jättefin Webergrill i present, vilket vi visste om så vad passar inte bättre med grilltillbehör :) Visste att han önskade sig en skorstenständare tack vare C :) Tillslut hittade vi Webers skorstenständare och det berömda vinet. Även en häftig stektermometer där man kunde ställa in en massa roligt :) Plus att andra halvan av lodix-familjen köpt presentkort på clas ohlsons som vi pulade ner i våran oerhört fina inslagning av presenten. (Ingen bild just nu tyvärr,)
Cheesecaken kom så långt att jag fixade botten och fyllningen, sen var vi tvungen att åka till honom. Så jag gjorde klart toppingen hos Martin. Jag kan visa hur kakan ser ut, men det är från när jag slutade och bjöd mina gamla kollegor på NGG. Väldigt fin kaka :) Somrig och god!
Riktigt trevlig helg med gott sällskap! Jag gillar dig Martin! Du är så underbar och go hela jävla tiden. Keep up the good work my friend. Im here for you, no matter what.
Söndag blev en slapp-dag, vi spelade lite spel och tog det chill. Åkte hemöver vid halv sju. Stannade i Norrköping för att hämta upp bobos bil, så vi passade på att äta lite med Candy och Brutti också :) Var hemma ungefär 00.25, trött som fan!
Sen nu bara två vanliga jobbdagar. Funderar kring vad jag ska hitta på för pyssel, och inspirerande denna vecka. Ska kanske färga ett par utav mina jeans shorts svarta. (Slänga på lite nitar på dem kanske?) Sedan tänkte jag bleka min ena jeansjacka för att modda om den lite. :) Suugen, suugen!!

Som sagt, denna vecka kommer mami och papi, så ska vi fortsätta på semester med husvagnen. Först några stopp innan final destination: Ullared. Där vi ska hänga några dagar och shoppa lit granna som vi gjort dom senaste åren. Sedan ska vi faktiskt åka över till östkusten, onsdag-söndag. För att hälsa på favoriten Jacob! Vi får se om det blir att vi åker över dagen till Vimmerby för att kika på folkrace, det bestämmer vi då :) Men man är ju sugen, eftersom vi varit där dom senaste åren också!

Lite bilder, sen måste jag nog ta och gå till tåget som ska ta mig hem till Järfälla :)
Peace!


Tur man har som får direkt från grillen på jobbet! Mumsigt ;)



Muuums!! Måste fuska medans mina jordgubbar växer!


Här är den, Passion-citron cheesecake!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0