Feel I was running an endless mile..

Hello!
Fjällenresan var fantastisk. Tog mig hem fredag och for till fjällen på söndagen :) Jacob bestämde sig tillslut för att följa med. Åt mycke gott, drack mycke gott och spelade massor med sällskapspel. Brorsan var duktig och lärde sig åka bräda på dom 2 dagarna också :D
Vi åkte hem från fjällen en dag tidigare, men stannade i Timrå någon dag längre. Vi lyckades klämma in 3 st dagar med grillat också, namnam! Sjukt gott var det!

Hann inte med så mycket hemma som jag skulle vilja ha gjort men det var trevligt och mysigt.
Annars ser mina vardagar ut som vanligt, jag  jobbar, städar, diskar och lagar mat. Planerar in min sommar lite eftersom jag ska ha min första hela semester då :D

Denna helg blir lugn för mig eftersom jag varit ute på så mycket senaste tiden :) Men helgen efter det så drar jag neröver till Jacob. Blir mkt worms nu, eftersom hjärtat fixade det åt mig :D <3

Jag är förövrigt kvar på NGG denna månad ut. Sedan flyttar jag tillbaka till Jadestone är det tänkt. Väldigt yrt med det just nu men det löser sig.

Hjärtat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0