Would you yell it from the rooftops down? ♥

Jag såg på statistik att det var ett gäng som har varit in och läst. Då borde jag ju kanske ta mig i kragen om ni är så nyfiken :)
Jag jobbar just för tillfället och dricker lite xubi :) Dricka/juice, väldigt fräsch men påminner för mycket om cider tycker jag. Känns som jag festar till det haha..

mumma!!

 

Jag är glad, att jag har vissa människor i mitt liv. Nöjd över att jag gjort det valet att ta er till mitt liv! Vi har ett gott exempel och det är min käre vän Lars! Som ställer upp som en hjälte för mig och låter mig bo hos honom när jag blivit utan lägenhet. Vi har slagit våra kloka huvuden ihop så vi söker lägenhet tillsammans :)

Jag har sökt ett x antal lägenheter och dom enda svaren jag fått är sånna som försöker lura mig på pengar. En trodde jag var lovande, som jag addade på Skype och chattade med. Men han bodde i Storbritannien och hade ingen möjlighet att visa lägenheten för mig?.....Utan kunde bara skicka nycklarna, eller komma och ge dem till mig, och med det sagt så menar han att jag skulle bestämma mig innan.... Helt sjukt? handlade om 7000 kr för att få nyckeln.

Lars står i bostadskö sedan några år tillbaka så vi har sökt via där nu. Eftersom vi har en fast inkomst och rätt hög hushållsinkomst så borde vi ju ha stor chans att få tag i en 3a eller 4a i en förort. Nu har vi skickat in på ett gäng + några via mina betal sajter. Så nu håller vi tummarna nästa vecka!!

I veckan har jag varit hemma från jobbet 2 dagar för att jag har legat i feber. Känner av det lite nu också men tar mig lite medicin så blir jag bättre! ;) Medans har jag spelat Minecraft, roligt spel! Rekomenderas till er som vill fördriva tid för billig peng! (Beta version)
Jag har också kollat på Idol en massa :) Jag tycker att dom yngre glänser i år, och vår kära Norrlänning! Jag gillade dig när du sökte 08 också, man hörde att du hade något, men framför allt personligheten. Du hade gått långt Andreas Larsson, om inte annat utvecklats som person något enormt! Synd!



Sjukling med Idol mys :)



Andreas Larsson, den blyge Norrlänningen från Älvsbyn ;)
(Klicka på bilden för att höra en överraskning med honom)

 

Nu ska jag strax luncha. Är väldigt hungrig. PEACE!


Kommentarer
Postat av: mallan ballan

Malin saknar cissi :( hur har du det?

2011-09-23 @ 11:57:36
Postat av: Moses

Haha jag älskar den videon med Andreas. Bara såå underbar!!!!! :D

2011-11-24 @ 18:02:00
URL: http://marieandersson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0