Just be true to who you are ♥

Nu har det varit ont om uppdateringar här på min blogg. Sorry!
Jag har haft väldigt mycke att göra på senaste.
Har bland annat flyttat hem min del i Laggkärlet i några omgångar. Final var i helgen då jag drog hem sängen och byrån. Tack vare min mor och far + mormor och morfar. Utan er hade det absolut inte gått för sig!
Nu bor jag tillsvidare norr om stan. Söker fortfarande boende.
Allting är verkligen upp och ner vänt just nu. Att allting kunde gå åt pipsvängen på mindre än en månad är ju helt obegripligt.
Jag gick ju och skadade mig i slutet på Augusti då jag krockade rätt illa i Ljusdal. Axeln strejkade och fick sjukskrivning 2 veckor. Jag började jobba igen förra veckan och känner mig fortf lite stel men det blir nog bättre.

För övrigt har jag köpt Minecraft och börjat att spela. Vi får väl se hur det går :)

Jag har beställt en as tuff skinnjacka från H&M. Leverans den 25e.
Snyggt med en stickad kofta under + halsduk + mina nya vantar. Yeah!
Både billigt och fräsigt.


Jackan: H&M
399:-
Vantar: H&M 79,90:-

Haldsuk: Gina tricot 99:-

Mössa: Gina tricot 59:-


Ännu billigare alternativ är ju att sticka sin egen halsduk/mössa. Men då måste man ha tid över till det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0