von Benzo släpper nytt.

Idag har alla fått sina skivor som har beställt och då kan man äntligen prata lite om alla låtar.
Jag älskar skivan, kanske inte så konstigt när jag redan är såld på Jay och von Benzo.
Mina stora och solklara favoriter är,
The dark - Jag bara älskar början på låten, man hör inte en enda litet knyst av rock... förrens efter..1 sekund! Haha. Den passar in så bra på resan man följt med honom/dem. Sådär känner man nångång i sitt liv. Kanske till och med FLERA gånger!
Tic Toc - Jag gillar raggar-känslan man får av denna låt. Skulle lätt kunna lira denna i en cabbad impala -63 typ. Jag är ju inne på den versen nu eftersom jag har en bror som är såld på raggar bilar och halva släkten består av raggar bilar ;)
Dazed and Confused - SOLKLART! Älskat den från FÖRSTA gången jag hörde den...Visste inte ens titeln på låten, men känslan jag såg första gången på ett Youtube klipp går inte att radera ur mitt minne. Det känns, jag lovar.
Sen har vi Addicted - Jag trallar på den när jag ska sova och när jag kliver upp ur sängen. Känslan av låten är lite I dont give a fuck och jag älskar det. Jag ser Jay framför mig ligga ner och sjunga denna och leverera lika bra. (Är ju bäst om man får se hans vackra fejs)
Alla låtar är awesome men där är mina favoriter!
Skriv gärna era favoriter! Roligt att veta, och varför :)
Har ni inte tagit er tid att lyssna, så tycker jag ni kan göra det nu. För den är värd det! Lyssna på texterna.
Här har ni en länk till Spotify.

Idag kommer för övrigt min familj hit. Plus min lilla kusin Alexander! Så som jag har längtat efter dem. Jag ska bjuda dem på middag idag :) Så imorgon tänkte jag att vi skulle äta lunch på Pizzahut! Namnam! (Bor ungefär 9 minuters promenad därifrån)

Tänkte äta ute på lunchen idag, hade ingenting med mig att äta. Så ska jag hinna dra ner på Götgatan på Ginatricot och kolla på en tröja, fixar in en bild här nedanför. Jag gillar den! Mycket min stil över den.
Kisses n hugs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0