work work ♥

Hellu!
Mina vardagar och helger är fullspäckade just nu.
Vad har jag gjort senaste tiden då?

- Jobbat 9-18 varje dag
- Varit på PAF fest med massa kända ansikten
- Har träffat Bobo!!!!!!! <3
- 17 juni var det examens fest för Anna som har gått klart skolan och fått sig ett jobb som lärare på Sörberge och Ala skola! Super roligt för henne! (Var hemma hela helgen men hann inte speciellt mycket)
- Åkte hem i torsdags med bilen för att sedan fira Midsommar med familjen och Malin :)
- Såg VB i Hede på Midsommardagen!

Så nu är jag ikapp mig, ;)
Jag hade en super helg i Midsommar med Mamma, Pappa, Kricka, Anna och Malin :) När vi kom fram spöregnade det. Mindre kul men vi ställe upp förtältet och så :) Jag och Malin försökte få upp madrassen i tältet men insåg att tältet höll på att spricka när vi pumpade upp den, så vi sov direkt i förtältet, det funkade det med!
Väl vaknat och ätit frukost så styrde vi bilarna mot Sveg. Där det skulle underhållas med skoter på vatten och lite bilar :) Nästan alla skotrar sjönk så de fick bärga upp dem. Haha!
Sedan när vi åkte hem så lagade vi mat, vi åt mycke god mat på, fläskfilé och färskpotatis :)
Vi drack och hade det super mys! Sen så gick vi till puben en sväng. :)
Nu är vi inne på lördagen, vi gjorde inte så mycket än att vi handla typ 2 omgångar på affären och gjorde oss i ordning för cruising i Hede ;) Ett samtal rullade in om att två utav mina vänner satt nere på campingen så jag traskade ner över till dem :) Där vi hinka i oss vin, jäger, öl, whiskey ....Och lyssnade på rock såklart!
Tiden glömdes bort totalt och vi var tvungen att skynda oss in i området... Antal toalett besök men VB hade inte gått på scenen än så det var lugnt. Spelningen var kanon! med 1200 inbetalda + förköp rockade vi Hede!
Det sjukt roligt och har mycke bilder sedan dess tack vare Anna som orkade fota så mycket ;)
Efter det så hängde jag med mina homies och hade super kul! 05.30 började klockan bli lite mycket för eftersom dagen därpå bestod av hemfärd till både Sundsvall och sen Stockholm. Men eftersom att alkohol intaget var lite väl mycke så fick det bli tågresa imorse istället. Haha!
Vi stannade och åt i Ånge på vägen hem, (Jag sov mestadels men jag hann se halva filmen Life as we know it med Anna, måste verkligen fixa så jag kan se klart den, den var hyfsad! :)
Imorse på tåget så sov jag iaf 1h 30 min....Sjukt skönt! Det var de jag behövde annars hade jag varit fet död nu, vilket jag är men inte lika mkt ;)
Mamma har köpt en väska åt mig så jag slipper släpa på min jäkla resväska jämt när jag ska resa hem. :) Tack mamma! (Får den i veckan, då Anna och Bror ska hit på en liten semester, och vidare mot Helsingborg sen)
Får även min bil då, som jag ska åka på trip med nästa vecka. Emma kommer nästa tisdag sen drar vi till Karlstad ;) Och Karlskoga, där vi ska gå på Putte i Parken... :) Fredagen då kommer mormor och morfar till mig och sen lördag blir det Sonisphere här hemma! YEAAHH!! Sedan på måndag så blir det semester med mamma och pappa, vi ska till Vimmerby och sen får vi se var vi tar vägen :)

Hoppas alla har det bra, jag har haft och har framöver ett fullspäckat schema..
Jag skriver så fort jag får fingrarna ur!
PEACE
/Cisi

Kommentarer
Postat av: Yatzy

Vilken fin blogg du har:-)

2011-06-27 @ 14:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0