Kramfors ♥

Imorse klev jag upp för att styra båten mot Kramfors. Påvägen plockade jag upp Carolina och lille Zion, och även Lina :) Jag handlade en tavla där det står PARIS på. (Jag älskar eiffeltornet) Äntligen en tavla! Jag glömde köpa en ram till min affisch, FAN! Påminn mig :) Sen köpte jag nån glasburk, en hissgardin åt mammsen så snäll som jag är! Stora glas, handdukshängare, till både vägg och dörr. Köpte även en söt liten bricka, åååh älskar den!
Säkert något annat smått och gott med men de får ni se när jag har flyttat in helt ;)
Jag hade en mysig dag i min Opel med tjejerna och lill killen :) Vi åt på frasses på vägen hem, gissa om man var hungrig!
Nu tänkte jag göra lite mat åt pappsen och insåg att allt fanns inte hemma så jag ska åka över på ICA nu och handla lite köttfärs :)
PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0