Hello alla! Jag lever fortfarande, bara de...

Hello alla! Jag lever fortfarande, bara det att jag har lite mycke att göra och jag har inget internet hemma i lägenheten. I söndags åkte jag till Stockholm, packade in allt och sen åt jag lite soppa och vänta in emelie :) när hon kommit så surra vi lite sen la vi oss för att dagen efter kliva upp i hyfsad tid eftersom grönan stod på schemat. Elin dök hem vid 9 på morgonen och fick lite sovet innan vi väckte upp henne :) vi tog oss in och hade super roligt, jag köpte åkband haha! Åkte alla bergodal banor, lustigahuset, extreme (som Elin lura med mig på, fyfan), lustiga huset och spöktåget. I spöktåget har de tillfört nå jävla lufttryck i ryggen, haha, :) jag blunda hela vägen typ :D Jag och Elin stannade kvar till de stängde. Sen handla vi lite och hem. Sen var de dags att bli nervös igen eftersom jag skulle på jobbet.... Jag klev upp 06.15 för att göra mig klar och ha rätt kläder. Haha! Men upptäckte att de var på tok för tidigt och även tiden på pendeln så jag har skjutit fram lite så nu klivet jag upp kvart i/7.. :) tar mig 40 min inklusive gången till staden. Första dagen så var de mycke fram och tillbaka haha, gjorde några banners.. Vart bjuden på Kina med :D mums! Sedan har dagarna rulla på, jag har haft lite att göra med banners och upplägg av gamlafiler. :) folk börjar iaf prata med mig nu haha. Just nu sitter jag på pendeln, ikväll är det sommar fest på jobbet och jag ska tydligen med haha, aja det är ett bra sätt att lära känna folk.. Det är rätt många på jadestone. Aja jag ska skriva mera jag lovar! Hoppas ni har de bra :) peace! / Cecilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0