Men ser de ut som jag lackar? Nej mer som om jag tackar dig. ♥

Ursäkta, förlåt, ber så hemskt mycket om ursäkt. Jag måste få yttra mig lite.

Av vilken anledning ska du försöka lura mig? Varför ska du få mig att må mer dåligt än så här? Anledningen jag skriver detta är för att jag HOPPAS att du ser detta. För jag är less, förbannad och riktigt jävla besviken på dig. Allt som alla sa var rätt, allt som jag trodde var fel. För det första så ska du ta mina tid, mina tankar och mina få känslor jag hade kvar, stampa skiten och kasta bort det i nån jävla sjö eller?
Jag antar att allt du vill är att få mig att känna mig som en jävla slampa och idiot. För vad jag har "gjort" och gör med mitt liv. Med tanke på omständigheterna visste jag att du var omogen, men så här omogen trodde jag absolut inte....
Ganska bra är att du själv bevisar vem som är mest idiot när du uppger dig att vara någon helt annan. Och sitter även och DUMFÖRKLARAR mig som den personen med. Jag må ju säga det att smart är du verkligen inte.

"Varför stressar du så mycket? Jag har ju hela livet på mig."
BULLSHIT! Ta dina jävla ord och kasta hem dem.


Du hjälpte mig tillbaka...Du är värd allt i världen för det. Du hjälpte mig inse att man inte ska lita på någon annan än sig själv. Och ännu mer vad som är rätt och fel här i livet. Tack! Men det värsta av allt är att jag är bara människa, och hur mycket klarar en människa egentligen?


Tack för mig.

Kommentarer
Postat av: Emma

<3 <3!!

2011-07-26 @ 13:47:12
URL: http://emmakjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0