Jobbelijobb

Igår sov Marie hos mig. Hon skulle iväg till Helsingborg tidigt så jag bodde närmare centralen än henne :) Det var trevligt, vi åt spagetti och köttfärsås till middag och sen somnade Marie på soffan! :D Sötgumman, var trött hon.
Så idag åkte vi in tidigt mot stan. Vid 07.12 tog vi pendeltåget in. Jag hejade av Marie och åkte mot jobbet. Stannade på vägen och käkade frukost på Coops greenroom. Mycket gott och givande! Läste tidningen och tog det lugnt. Kom till jobbet tidigare, så då ska jag gå hem tidigare också. ;)

Ikväll åker brorsan, Olof och mamma till Stockholm. Mamma kommer till mig medans bror och Olof åker över till Finland en sväng. Dom kanske kommer och slaggar hos mig en natt, vi får se! ;)
Nu är det Lunch snart och jag ska gå till Saluhallarna och käka. :) Det ska bli tok gott!

För övrigt så den där Julklappen jag surrade om som var till mig själv. Det är en dator :) Den kostade inte så mycket och duger helklart till mig! Nu kan jag spela CS som aldrig förr!!! ;D

Hejpåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0