I´ve got a million little triggers and they are ready to blow ♥

Hellojsan!
Idag är det inte vilken dag som helst inte! Schemat ser ut så här:
- Grönan med min roomie + a guest! Det ska bli super mysigt.
- Johan kommer med tåååååååååååget från Karlstad!
- Mamma, pappa, brorsan Anna och kusin Niklas åker till Örnsköldsvik. Med det menar jag då att jag absolut inte är avundsjuk! Hittade ett flyg för en rimlig penning men jag sket i det. Jag hoppas dom får super roligt och att det går bra för bror min. :)

Just nu lyssnar jag på Dead by april - When you wake up. Jag hoppas dom spelar den eller något utav de nya materialet på spelningen i Ånge :) Vore ju så jäkla kul!
Så alltså ikväll blir det grönan. Jag tänkte inte göra mer än att bara kolla på folk :) Dricka lite öl. Har längtat lite kan jag säga! ;)
Vinsten från Hede har lagt sig lite nu, jag fick se ett litet smakprov via cam på MSN. Eftersom att min film har kommit från FilipFilmare! :) Tack för snabb redigering/leverans Filip!

Och ni funderar säkert, men jag sitter och grejar med design till Elins blogg, så jag har lite små idéer för mig. Och min blogg får ta stryk för det när jag måste testa storlekar och så ;) Och lite färger.
Men denna gillade jag, enkel och söt.

Nu ska jag smsa fis ungen min så får vi se när var och hur jag möter upp dem! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0