this is my life ♥

Hello allesammans :D
Jag och Emma ska på grega på fredag :) Det ska bli trevlans, iaf med dig gumman <3
Imorgon är det hockey det vill säga, jobb .. Det är sista matchen om de inte går till slutspel.. haha :D aja vi får väl se... Ikväll tänkte jag försöka åka och träffa mina kusiners farmor och farfar :) Ska bara äta lite kyckling och bulgur innan jag far haha :D och spela lite CS :)
Jag hittade ett par täckisar på moyo i förrgår, det är turkos :/ Lite svårt att matcha med något men. Vi får väl se :) Det är ju hyffsat varmt ute nu, plus 7 vare när jag klev upp :D skööönt! Börjar bli varmare på mitt rum nu haha :)

Sen e det ju melodifestivalen. Jag har fastnat för 2 stycken låtar :) Lägger in nedanför.. Men jag tycker att Salem ska vinna iaf! Den låten sätter sig på huvudet och man kan tralla runt på den länge :D haha
Hare bra! hej :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0