kallt ♥

Idag har jag totalt vaknat på fel sida. Vi får hoppas det rättar till sig under dagen. Har inte sovit så bra inatt heller. Mamma kom och väckte mig för ett tag sen och sa att jag var tvungen att skjutsa henne till stan. Har ett ärende att uträtta på tygaffären så det blir ju perfekt. Och sen så tänkte jag väl dra själv och äta lunch också :s.....oj vad kul!
Men ah, idag sker nog så mycket mer. Har inget planerat förutom att hämta mamma sen igen. Idag är det -22 ute :( Usch! Jag vill inte ha nå mer kyla. Nu vill jag ha sol och lite mer värme!
Jo jag hade tänkt finslipa mitt CV idag, usch vill ha ett vettigt jobb men det kan man ju glöööömma! Tror inte ens jag får något i år men jaja..Värt att testa..
Nu ska jag fara till stan, och vänta på att älskling ska vakna...
Hej mä er!



En bild på mig och min bror från Julaftons kvällen :)
den mössan blire att ha på sig idag iaf :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0