Jhonnie ♥

Ja men hej!
Idag har jag skjutsat min mor lite, som vanligt. Medans jag väntade for jag till mormor och morfar och la mig och sov lite på soffan :D Jag hämtade mamma strax innan 12 och så for vi tillbaka till mormor och fick i oss lite lunch :) Potatis och korv...hihi, det var gott! Och jag ställde även in min bil i morfars garage så den fick tina till lite :) Lite mjukare blev den iaf!
Sen lämnade jag mamma där och for hem, lagade mat åt pappa och mig pyttipanna åt pappa och kabanosskorv med paprika till mig :) Sen började jag på engång med Hemsidan till Galaxie Cupen :) Nu är hemsidan typ klar, ska väl finslipa lite i helgen med bror :)
Nu sitter jag och kollar på OS med pappa, så värst kul är det ju inte haha men det funkar :D Roligt att dom klipper in när dom filmar typ häftiga saker som starten med skidor man såg bakifrån i slowmotion precis innan dom for iväg. Haha coolt :D

Vi ska vara barnvakt imorgon och barnen kommer på dagen ngn gång :) Och jag ska även fota med Emma och Sonja imorgon. Sen på kvällen ska jag bara vara barnvakt och umgås med Jhonnie :) Söndag består inte av så mycket mer än att slöa :D Jaja men uppdaterar något i helgen.
Nu så ska jag dra mig och äta lite youghurt :) slut i huvudet efter att hållit på med Hemsidan hela dagen. Sedan ska jag lägga mig och prata med älskling :) Sen sova ....
Hej mäer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0