dagen efter ♥

Jag hade super kul igår med mina tjejer, innan vi drog på förfest så hade Emma och jag det mysigt hemma hos mig. Vi gjorde oss klara och åt lite mat :) Jag var så himla duktig och brände mig på min plattång, satte handen i den och klämde åt, hade hängt den på handtaget på dörren och tänkte stänga dörren, det gick ju som det gick. Men med en massa iskallt vatten och en sån där kylspray så klarade jag kvällen :) Världens finaste blåsa har jag där nu. Haha! Nu sitter Emma bredvid mig och vi hade tänkt att äta något :D Det ska bli ett ägg för min del och kanske en liten macka :D Emma gillar inte ägg. HAHA :) Ska mata henne med det mums :D
Men nu säger vi hejdå och jag kan meddela att jag skriver ett nytt inlägg när jag fått bilderna utav Emma från kvällen :D
Hej mä er
Jag saknar jhonnie ;(<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0