ceäs ♥

Har spelat lite CS nyss:) var rätt roligt.. Ska typ lägga mig på soffan en stund tro jag. Äta lite kvällsfika :) Idag gjorde jag klart det sista med den simpla hemsidan till Galaxie cup :D Haha! Och så sen har jag bara suttit och pillat lite med armband och så :) Det ska jag visa er ngn gång framöver haha.
Igår var jag ute med Emma i snön och fotade. Riktigt kallt var det men lite fina bilder fick man iaf. Sen var jag ju barnvakt åt Emil och Anton :) Tills idag. Hade lite att göra med hemsidan och så men de såg på film och lekte massa med sina leksaker :) Det var roligt att ha dom här :D
Annars skedde inte mycke denna helg. :) Här kommer lite bilder!
Hej mä er :D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0