Ett tag sedan ♥

Haha, liten sammanfattning om fjällen resan. Det var mysigt att bo med Moster, Thom, Niklas och Alex i Vemdalsskalet :) Vi hade många mysiga kvällar med gooood mat! Vi såg på film, spelade spel och hade super roligt!
De åkte hem på torsdagen, jag och bror stannade för att möta upp anna och byta till en annan stuga. Den stugan var super fin, hehe :) En sån där gammal typisk fjällstuga :D Men den var mysig!
Jag stannade till lördagmorgon, Pappa fyllde ju år också så vi åkte och åt påskbuffé i Söråker :) Det var trevligt. På söndagen var det middag hos min mormor för att fira pappa för släkten. :)

Och sedan dess har inte mycket skett. Jag har pysslat lite här hemma typ. Shoppat kläder och inredningsprylar när jag fick min lön. Jag ska göra om mitt rum innan jag fyller år hade jag tänkt :)
Idag var jag och shoppade en apsnygg jeansjacka från Cubus! Och så hittade jag en klänning jag tänkt ha på min födelsedag :) Från H&M.
Just nu sitter jag bara och väntar på att Jhonnie ska vakna till. :)
Hoppas ni har det bra ni få som läser.

peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0