OH YEAH! ♥

Nu har jag äntligen fått till det så jag kan åka till Karlstad på LAN! :) Blir det de datumet vi sagt så är det 29 oktober som gäller för mig! Då blir det till att slagga hos Liden före och innan. Det skiljer ungefär, 600 kr, och då kommer jag även halv elva på fredagen till Karlstad. Det är fail! Så 29 oktober kl 14.25 går tåget :D Ska bara fråga Thisis om han ska med på tåget :) Sedan beställer jag :D
Ville bara meddela det, jag är sjuk nu så jag hoppas jag kryar på mig innan.
I helgen är det Timrå tävling som gäller. Jag och pappa delar på min saab :) brorsan kör sin egen. Det kommer bli as skoj tycker jag! :D 3 oktober, 10.00 i Stavreviken! Ses där ;D
Nu hade jag tänkt åka iväg till birsta en sväng och mamma skulle vel ha skjuts ngnstans :)
Hare bra guys!
SES I KARLSTAD ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0