02.54 ♥

Lämnade Stockholm idag! Jag har haft en super trevlig helg med min böna. Det var välbehövligt att få umgås med dig dessa dagar! Saknar dig redan sötnos. Vi gick runt och shoppade/gluttade i affärer mest :)... söndag kväll bestod av vin och vi gick ner på shell/seveneleven och köpte lite wok =) ..Jag stickade sen klart min vita åremössa! haha ..Sen så somnade vi och vaknade på måndag morgon då vi var ut och fotade en sväng (bilder kommer). Efter det drog vi in mot staden fast först södermalm... och shoppade lit! På stan så gick vi på kungshallen och käkade :) As gott! Kebab..haha .. måndag kväll så drack vi lite vin och stickade HAHA..
Imorse klev vi upp och diskade, städade, packade och sen åkte in till stan =) Där vi låsten in grejerna och gick runt på stan. Vi köpte med oss BK på tåget, gottans! Sen satt vi och stickade hela tågresan typ :D

Jag älskar Emma och min konversation
Emma, "Cisi, får jag låna lite schampoo och balsam av dig?"
Cisi, "Ja det är klart. Det står i kylen!"
Emma, "ehh..."
Cisi, "OJ! Jag menar ju frysen..."
Emma, ".........?"
gick ett tag, jag hann ut i hallen och släcka åsådär....
Cisi, "HAHAH Frysen!? OJ! MENAR DUSCHEN!"

hahhaha...dessa dagar har jag varit yrhöna rakt igenom, har bara varit svammel och felsägningar hela tiden..Som jag och Emma säger, jag är inte riktigt frisk....hahaha!
Jag hade det riktigt mysigt de här dagarna och hoppas på att göra om det snarast.
Den 3e funderar vi på att dra till Stockholm igen. Fast denna gång umgås med Sonji <3 och "julhandla" lite :D
Nu så går jag och lägger mig, suttit och väntat på Jhonnie som inte har kommit on...Jag orkar inte hålla ögonen öppna längre! Så sov gott!
Hej mä er


Min nya mössa! Ett måste i Norrland! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0