P-piller fodral

Vad tror ni? Skulle ni vilja ha ett P-piller fodral? Som är gjort av tyg, plast eller virkat? Det är då i samma storlek som kreditkorts hållare, så man kan använda dem till båda två. Nu vet ju vi att det finns olika sorters kartor! Så därför måste vi få lite information om det också... och då för att detta ska funka och genomföras, så tycker jag att ni kan va med och medverka på en blankett som är en marknadsundersökning! Skriv till mig på msn eller bdb, eller här! Så får ni svara på den. Skulle va jätte schysst! Vi har några funderingar :)
Ni kan även hjälpa oss att komma på ett schysst namn till detta!
Detta handlar om ett UF företag som jag och Emma ska genomföra :) Vi tycker att det verkar as kul att göra detta! =) Utställningen ska också bli kul. Det var bara det jag tänkte uppdatera.
Jag har varit i skolan idag, vi har börjat vårat projekt i Graf. Att göra en Yearbook! Årsbok alltså! :P Som är för årets treor på skolan. Det ska vara porträtts bilder på elever och lärare. Kommentarer till och även några minnen ifrån skolan! Det kommer ju att bli as kul om det genomförs som vi har planerat! =)

Just nu sitter jag bara och väntar på min far. Han måste komma hem så vi kan äta ihop! Vill inte äta själv :(
Ska även försöka skriva klart på MSKn, har kommit ganska långt men! Svårt är det..
Jag läste även på expressen att Travis Barker har varit med om en olycka, flygolycka, gud va tragiskt! Jag ville börja gråta, han var typ brännskadad och en utav de få som överlevde. Hm, :(

Har ett gäng läxor att göra, så hej mä er! =)

Saknar min pojkvän fredrikkkkk<3 :(

Kommentarer
Postat av: Sofie

Travis och Adam Goldstein är helt okej. Dom har fått åka hem, inga större skador alls, dom skulle bli helt återställd, läste jag i tidningen igår. :)

2008-09-23 @ 21:41:37
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: jockepocke

goddamn vilken nice blogg du har, jag älskar "loggan" också!.. dags att fixa en egen blogg snart tror jag(det är ju så inne) :D



sköt om dig söt!

2008-09-24 @ 14:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0