Junseleresa

börja med att, för övrigt så gick Historie provet skit dåligt tro jag! Vet ej betyg än men :P
Jag och emma drog en sväng på Ikea för att handla lite vinglas och grejer! :D Var trevligt så länge de varade men jag stannade kvar medans hon åkte till stan och tog h-sand bussen! ;p Träffade Anna och gick runt med henne. Shoppade mig 2 st BHar, mascara, en kornblåmössa från ginatricot och ett linne från monki. Fina grejer!

Fredagkväll spenderade jag med min favorit fredrik. :) Vi myste och hade de trevligt. Vi åt indiska laxspätt! SÅ JÄVLA GOTT!!!!!!!!!!! =D Jag somnade jätte tidigt..och fredrik somnade på soffan efter mig. Han kom upp sen på natten och la sig med mig, haha! tydligen så hade jag bara legat och varit sur :D



Haha, på lördagen så åkte vi till Junsele för att åka lite folkrace. Jag åkte med brorsan i hans bil. Körde med hans personbil för första
gången! Det gick jätte bra! Första start gick helt ok. Jag kammade in en andra plats och brorsan en ?? minns inte! men så andra mitt heat så fick jag mig en svartflagg, som vanligt! brorsan kom på en tredje plats har jag för mig, inte säker igen! Får kolla på filmen och skriva in
riktiga reslutatet. Mitt tredje heat så kom jag tvåa igen! brorsan vet jag inte igen vad han kom. Men han tog sig till en C-final! :D as kul! Jag tog mig inte till någon final. Det var ju lungt. Fotade en massa på finalerna istället! Brorsan var jätte nära på att vinna! Han kammade hem en andra plats, finfint! Bra kört brorsan :D Och även att robban hellhoff kammade hem hela tävlingen, härligt robert! :D:D Så jäääkla snyggt!!!!!! haha! Var en trevlig tävling detta med :)
När jag kom hem skulle jag vandra ner till Hank, fredrik var där på fest, han har ju fyllt år!
Men så vare bara ett gäng grabbar där, då vill man ju inte störa. Så jag la mig och sov istället, fredrik ringde och väckte mig så kom han hit och sov ist. Haha! =D Han käkade upp en hel pizza även, som blev över när vi åt i Remsele. ;p
Aja, så idag har vi inte gjort mycket jag å fredrik. Vi har bara tagit de lungt och typ spela lite wii. =) Myst som bara den! hihi!



Just nu är det hål i väggen, så det måste jag kolla på! Har köpt lite godis ikväll, mums =D Hej mä er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0