skola, skola och åter igen...skola!

Jag är måttligt less på skolan, bara en massa jobb att göra hela tiden! Känner fan att ja inte orkar något mer, måste nog ta något sorts hjälp av någon..............PSYK!
Förresten, hej!
Jag tänkte bara uppdatera lite granna om vad som hänt och typ, ja, vad som sker i framtiden för mig! Har inte så mycket tid att skriva på eftersom att det blir så jälva mycket med skolan nu på sluttampen!
Jag tycker iaf det är skönt, har skrivit klart en uppgift i Natur! Ska bara göra kompletteringen på rapporten.
Grafen ligger jag bra till på, känns skönt också! Behöver inte stressa så mycket...
Det blir alltså så att jag har mediekommunikationen att göra och svenska....typ! samhälle också, suck! Jag lovar, pejjar 500 för att någon skriver den rapporten till mig! Please!
Men men! det är bara att finnas till i vardagen och göra det man ska på skolan... och sedan blicka frammåt för nu händer det mycket i mitt liv,
Folkraceåret startar för mig...24 maj! Då är tävlingen i Junsele och jag går upp till damklass nu. (Känns för övrigt lite, hej och hå? men många bra damer kör också!)
nu när det börjar har det varit mycket mek med bilen, jag ska även måla om den igen! Måste ju förbättra ser ju förjävligt ut!
Ja, vidare då....jag fyller 18 den 26e maj! hehe, roligt det ska bli då! Jag går nog ut den 31 maj, efter Timrås tävling!
Får vel se vilka som hänkar på men, fredrik ska jag nog gå med?!...Ska försöka få Brorsan och sponsra mig med plats och sprit! =D hahaha! Vi får vel se....
ja som jag sa, 31 äre tävling för mig i Timrå, kom gärna och kolla! Är ju så himla kul! :D
Vi får vel se hur många damer det är som kör... :D
i Junsele är det iaf 5 damer anmälda med mig! :D Det rullar nog in fler! Btw, brorsan och jag ska dela bil, MIN BIL! :D
ahhahaa,

Idag för övrigt har det inte hänt så mycket, jobbar på i skolan och typ, jo! UF kom och pratade på våran skola, gud va kul! Jag är hel inne på det jag! Emma med :D med mig! hihi! Vi får se vilken idé vi tar utav alla ;) Men vi är helt inne på att ha det som projekt arbete, ska bli jävligt kul må jag säga! :D
Mina glasögon går väldigt bra att ha, känner verkligen skillnad... Senaste veckan glömmer jag jämt att ta på mig dem! hahah!
Aja, körkortet går vel frammåt det också, jag övningskör med pappa för fullt  och jag sitter och skriver faserna .. ska vel skriva in mig på körskolan (vilket jag inte gjort ännu), fy skäms på mig!

Uppdaterar säkert något mer här i veckan, imorgon åker jag till babe, skönt....<3
avrundar här...
Hejsvejs!
image62
en uppgift i graf, har gjort om den helt och dumförklara mig inte, sånt här gjorde jag även när jag var 13 typ :p...


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej Cissi :D
Visste inte att du också hade blogg, kul..nu kommer jag läsa den bara så du vet. :D
Äre brollan på bilden eller? Snygg räddning haha.

2008-05-19 @ 20:22:54
URL: http://lillaste.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0