Resfeber....

Imorgon så åker vi till Alicante! Jag är jätte nervös inför resan! Ingela och Fredrik kommer och hämtar mig runt 09.25, och tåget går 10.11 från stan! Då ska vi till Arlanda och yra runt där, kanske äta lite lunch. Sedan går flyget 15.15 :) Vi kommer att mellan landa i Barcelona! Vi kommer fram runt 22.00 :) Då så ska Anna stå där på flygplatsen och vänta på oss! Vi ska då ta bussen till själva Alicante och våran lägenhet. Vi kommer vel aldrig hitta! Hahahha :D
Aja, jag är iaf jätte nervös! Typ svettas som bara fan, känns det som :D
Också blev jag jätte nervös när jag ringde fredrik. Han var ute och skejta ikväll! GALNINGEN VETTU! Du måste vel packa klart? hoho!
Jadu jag vetinte vad jag ska göra nu ikväll. Jag blir helt galen! Försöker typ lunga ner mig och spela lite CS och så, men det går inte! Blir helt tooookig!
Jag ska nog hoppa in i duschen och sedan göra mina naglar lite finare =)
Packa ner det sista kanske!
Vi får se om jag lyckas sitta vid datorn något där nere för Anna har ju med sig den! Jag kommer iaf hem den 27e 18.30..
Vi kommer ta bussen hem 21.30 och är hemma 02.25 i Sundsvall!
Ni kan ju önska mig lycka till..
hej hej, hemskt mycket hej..
Händer de något så älskar jag min familj! Min pojkvän och mina bästa vänner.
Puss på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0