Uppdaterad 27/02

Tjena,
Jag har nu uppdaterat bloggen :p som ni kanske ser,
hhahahahaha, ska göra det bättre sen! Det här var bara för skojj skull, så jag skulle få upp top-logon.
Jag klippte mig igår, det vart ganska fint =)
På skolan håller jag även på med en bildutställning. Det går ganska bra, eller ja.. De ska vara klart imorgon, ska göra de sista idag.
Kulo springer runt och posar i hatt och lirar musik. Hm?! Jag lirar Lazee - Rock away på datorn, hahahaha bara måste höra den jämt! För jag får den på huvudet =D
Hehe, i helgen så ska jag gå och kolla på Magnus betnér, det ska bli ganska roligt.. :) Fredrik och hans kompisar. De ska sen ut på krogen så ska jag åka hem.
Nu har vi snart besök hemma hos oss. En tjej som kommer ifrån skååååne ?:o
jag drog på mötley nu, har inga på datorn men lyssnar på den på youtube, hööh =D
Aja, nu måste jag försöka göra någon nytta. Hej!=)
Fredrik<3

image55

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0