i wish i'd never...

idag var det en rolig, men endå väldigt smärtsam dag. Har varit på ikea och sådär med Sonja.
Jag har bara suttit och skulle övningsköra efts jag har lektion imorgon! Men brorsan och Anna kom hit.
Så det blev inget, jag får klara mig utan det.
Nu ska jag bara ta det lugnt till julafton! Gud så skönt!
Se om jag kanske ska köpa någon julklapp till. Har ju några kvar faktiskt! Inte många,
Jag vet inte om jag riktigt gillar det hära?




det är bara att älska.....

I wish I had never kissed her
Cause I just can´t resist her
The girl with golden eyes
Every time she whispers
Take me in your arms
The way you did last night.

Everything will be okay
Everything will be alright
If I can get away from her
And save my worthless life.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Sixx:A.M. LOVE!

2008-12-19 @ 00:44:35
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0