house 23/10

hej hopp,
Igår vart de birsta en sväng med elina! Och jag var även hos brorsan igår, tog de lungt :) Spelade cs med brorsan haha :D vart inge jobb igår iaf..
va ju tvungen för skoj skull ringa och påminna fredrik om prisonbreak! Men han kom ihåg :D hah, <3
såg en kofta igår jag ville ha lite granna, så fick jag beslutsångest å sket iren, men idag sa mamma att jag kunde köpa den, fick den av henne haha! Så nu har jag den endå, ;P
för ett tag sedan så hade vi "Spa kväll" med partylite. Annika kom hit och visade å grejade på, mysigt va det faktiskt =) Fotbad hehe, så krämer och grejer. Vi bestämde oss att beställa fotkräm, fotscrub :) De va jätte mysigt bara för en gång! tänk för hur många gånger man nu gör, mys myyyyys :D hihi!
Mamma och jag sitter och försöker att hitta en ny nätadapter till våran andra bärbara. den är så cp ! men vi hittar inte riktigt =/
Och nu på tvn så vet jag inte va de är för skit, hua hua! inte för småbarn iaf haha, ;P hHAAH snubben kom in springandes me jävla stor påse me FÄRSK FISK. men guh:D
Jag har ont i magen och huvudet bara för lukten på ljusena. :o Hehe.. men de är fina endå ha hitta några andra ljus saker vi ska köpa, ;p Hann juh inte säga gonatt till fredrik idag helle! haha, men hoppas han sover gott då:D
Jag ska försöka åka upp på skolan imorgon, och prata lite med mentor åså, försöka få tag på nått svarsavi till jävla bajs skolkorten, :p AJA,
Pusshej, orka dig
<3 kär i dig
Fredrik <3



image17

image18

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0