Dont you worry, Im never taking my eyes off of you ♥

Hej hej, hemskt mycket hej!
Helvete vad jag bloggar nu för tiden ;) Jag sitter fortfarande på mitt jobb och översätter banners. Det är kul, för att då är dom redan klara och behöver bara pilla lite med texten! haha. Då kan man bara vara nöjd över att någon vill ha mitt arbete till något :)
Jag orkar faktiskt inte sätta mig ner och fundera på mitt liv just nu. För då rasar allt samman. Jag tittar bara rakt fram och försöker fokusera på något jag tycker är roligt. Just nu är ny lägenhet på tapeten, så jag kollar lite DIY saker som jag kommer ha nytta av när jag flyttat. Jag älskar ju att pyssla som ni alla vet!
Sitter även och funderar och skissar på min kära väns blogg. (Carolina) Hon önskade sig något vitt och fint. Vilket hon ska få :D <3

Idag hade jag tänkt att susa hemöver mot Sundsvall. Imorgon så är det folkrace. Jag ska inte köra, min bror och min kära kusin ska delta! Kusins första debutant tävling. Det ska bli rolig att se han ratta saaben runt banan! :)

Jag vet! Jag kan dela med mig lite av mina DIY som jag gluttat runt för att hitta. Den här är absolut de stilrenaste som finns om man har ont om fantasi eller man behöver ljus fast inget passar. Du kan byta färg exakt när du vill och bara ta upp sladden med en klädnypa, så den hänger i den höjden du önskar. Mer kommer nästa gång jag bloggar, lovar :)


Bilden hittar du på adressen ovanför.

 

En solig dag i Stockholm idag!
(Klicka på bilden för Spotify URL)
Dead by april - When you wake up

Malin! Tack som frågar, jag saknar dig med. Det är mycke just nu. Vi får ta och ses då jag är hemma! Så vi hinner ikapp varandra. Kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0