förskottskalas ♥

Igår fick vi besök av Bert, Bettan och Maria :) De firade mamma med lite presenter. Det var trevligt! Vi fikade gott med mina cupcakes från igår när vi var på Åstön :) Vi kollade på gårdagens avsnitt av Big Brother och hade det super mys! Tack så mycket för mina ljuslyktor jag fick :)
Idag så har jag varit på birsta och inhandlat lite nytt. Imorgon fyller jag år och på fredag är det mammas tur. Vi har anordnat en fest åt henne i smyg och så på lördag efter folkracen så ska jag samla några av mina vänner tillsammans med Carolina och fira oss två :)
Jag är just nu påväg till banan och ska test köra min bil inför lördag.
Ha de allesammans!
På med mina fina mekarbrallor! ;) Hejdo
PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0