Had enough ♥

Hellu! Jag parkopplade datan med telefonen för att lättare kunna skriva här på bloggen. När tjejerna kommer tillbaka från Sundsvall så har jag tillgång till ett stick, de vill säga att jag kan surfa veckovis. När jag väntar in vårat riktiga internet som egentligen SKA funka.
Igår som sagt var jag på Boule&Berså och hade trevlans med jobbet! Nästan alla hejade på mig riktigt och pratade med mig. Vissa mer o vissa mindre. Jag spelade boule med några stycken som jag vart närmare vän med. Och jag må ju säga, Pelle, utan dig hade jag inte tagit mig hem! Tack för hjälpen haha :D Yr norrlänning med SL funkar inte så bra ihop.
På jobbet så har jag hand om designen på http://www.dicearena.com/ ...Har redan gjort några banners :)
Idag tänkte jag inte att de skulle hända så mycket mer än att jag ska tvätta, diska, städa.... Göra lite mat! Jag hade tänkt dragit på IKEA men jag vet inte om jag orkar, eller dragit på stan...nacka?.....Haha jag vet inte riktigt..
Aja, så fort jag fått mitt stick så ska ni få lite bilder härifrån :)
Hej mä er!
PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0