Just open your eyes, and see that life is beautiful. ♥

Hej!
Jag har just haft en mini semester på 1 och en halv vecka. Det började med att jag mötte upp Emma på centralen tisdagen den 5e juli. Vi lagade tacogratäng till hela Sverige när vi kom hem ;) Ställde klockan på 08.30 för att komma iväg i tid till Karlstad. Det var en del att ställa i ordning och packa bilen så klockan hann bli mycke. Första stopp vart Bolaget eftersom vi inte hade tillräckligt med oss ;) haha. Vi köpte även cheeseburgare med oss, i kassan ställde vi upp vindunken och corona på disken och han brister ur sig: Är det fest?!.... Det tyckte vi var lite komiskt :) Väl iväg så gick det hyfsat fort till Karlstad, ungefär 3h och 15 min. Vi hann knappt komma till Karlstad så slutade Johan jobbet kändes det som. Vi mötte upp honom och åkte hem till honom :) Där var det knapp tid till bussen gick så vi fick bara byta om och brassa in till staden med snabb opeln. 18.15 tog vi bussen mot Karlskoga!
Tog ungefär en timme att ta sig dit.
Väl framme på Putte i parken var det bara att äta och bärsa lite sen började Paramore ;) Kanske en utav de bästa konserter jag sätt. Så jävla glad att jag åkte och såg dem :)
Sen gick vi direkt över till Daniel Adams Ray på scenen bredvid och såg honom med ;)
sen gick vi på tojjen och där inne började hela toan skaka, vi anade och hade rätt att det var ke$ha! Euhm, vad säger vi om henne, nu har man sätt henne. Men kanske inte igen? Hon var helt crazy. 02.00 stängde området och 05.40 gick bussen hem så vi satt och väntade i några timmar ;) Johan låg och sov så vi kom inte in i lägenheten heller. Han skulle upp på jobbet så han kom upp så småningom haha.
Vi sov till 3 ungefär och det var den skönaste sömnen jag fått på länge haha. Sedan åkte vi inöver och hämtade min bil och lagade lite grillat. Bara slappade och tog det lugnt :) Sov och sen var det fredag och dags för hemfärd.

Mamma och pappa, mormor och morfar skulle komma och hälsa på också så vi var tvungen att åka hem. :) Sen lördag väntade även Sonisphere på oss. 11.30 åkte vi inöver festival området och började köa. Eftersom att Dead By April spelade 13.15.. :) Vi bärsade en hel del där inne och åt gott som fan! Vi såg InFlames, Mustasch och SLIPKNOT!
Jag skall ladda upp bilder från kameran när jag kommer hem så får ni se lite av vad vi gick igenom ;) Men ni får lite mobil bilder här.
Tack Emma för den bästa helgen i mitt liv. <3


On our way to Karlstad!



På bussen bärsa vi :D




Väntar in Paramore ;)





Ölet på Putte i Parken. Väntan på Paramore.



Paramore!!!!!!!!!!!! <3



Karlstad :)



Emma är redo för fest!



Hemvägen i en bil utan AC....Skönt.



10.30 på morgonen ;)



God lunch med riktig jävla öl!



Dead By April !!!!!!!!!! <3


Ölet på tältet på Sonisphere! <3






Kommentarer
Postat av: Emma

Tack själv finaste!! <3

2011-07-19 @ 12:07:55
URL: http://emmakjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0