Have you ever felt the weight inside you, pulling away inside your skin? ♥

Hej hopp! Center och plopp, kexchoklad är också gott!

Sammanfattning av händelser:
- Levt fattigt och snålt slutet på månaden.
- Jag har blekt och färgat på mitt hår rödare.
- Mamma har köpt 2 dööödens snygga tishor från HM till mig. Ramones och Nirvana.
- Jag saknar min vän Carolina och Emma. Ofc min lille pojk Zion med. *gråter lite*
- Har haft mycket att göra på mitt jobb.

I helgen gjorde 66,66 % från Laggkärlet Uppsala.. Medans den andra damen roade sig på en flytande mojäng med sina arbetskamrater ;) Vi hade super kul i vilket fall som helst. Middag, öl, vin, cider, spel, karaoke och en jävla massa dans! + Skjortan shorts.
Dagen efter satt en pizza ganska fint, sedan drog vi oss hemåt, som 2 döda sillar... När vi kommit hem gick jag till bilen för att parkera den och när jag klev in möttes jag av den oerhört goda lukten Alkoholist. Det var verkligen as äckligt! Kände mig genast mycket sjukare, slänge in lite tvätt och intog mys-ställning vid bordet. Åt lite mat och sedan solsidan i soffan.

Just nujobbar jag och står i :) Onsdag bär det hemöver för att sedan sova en skvätt sen upp och styra bilarna mot Hede. Jag ska köra där i helgen, 174 st anmälda! Kommer bli riktigt kul. Brorsan har inte fått sin license för att dom har semester där. Jag saknar min familj hela tiden jag är ifrån dem. Det är så sjukt störande. Men nu ska jag spendera några dagar av mitt liv med dem äntligen! Och jag får samtidigt göra något jag älskar och som jag heller inte hinner så mycket när jag bor här. Men förhoppningsvis ska jag kunna delta i hela cupen.

Nu ska jag susa ner på staden och möta Emelie! Lön idag och nu står shopping på schemat ;)

Här är lite bilder från i helgen.


Bra ?..




Bättre!


Köpt en ny underbar ring!

(Klicka på bilden för höra en bra låt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0